Udlod en vinduespudser solrød

Har man en virksomhed er man meget afhængig af kunder. Uden kunder kommer der ingen penge ind, og hvis der ikke kommer nogen penge ind går det ikke godt i forretningen. Man kan have mange forskellige kunder. For eksempel er der stor forskel på kunder, som skal have ordnet noget med vinduerne og nogle der skal have en massage. Dog har alle kunder det til fælles, at de holder hjulene i gang. Af og til kan det være en god ide at afholde en konkurrence. Her kan man for eksempel udlodde en vinduespudser solrød da det er en ting, som alle kan bruge. Det kan være en god måde at fastholde eksisterende kunder og at finde nye kunder. For ved at lave en konkurrence har folk et incitament til at interagere med dig på den ene eller anden måde. Det er en god ide at overveje grundigt hvilken konkurrence man ønsker at lave så den målretter sig bedst muligt.

Lad en vinduespudser solrød hjælpe en potentiel kunde

Når man ved hvad præmien skal være ved en konkurrence man afholder tror man måske, at man er færdig. Det er dog langt fra tilfældet, for først derefter begynder det reelle planlægningsarbejde. Det er nemlig efterfølgende, at man begynder at skulle overveje hvad man skal have ud af konkurrence. Man betaler nemlig ikke for en vinduespudser solrød uden videre. Det kan være, at man ønsker, at folk skal dele ens firma på de sociale medier. Her kan et like, en føler eller en kommentar være guld værd. Ofte er disse interaktioner på de sociale medier uvuderlige. Derfor er det altid et godt sted at starte. Man kan blandt andet bede folk om at dele et opslag man har lavet. På den måde er man et skridt nærmere at vinde en vinduespudser solrød, som kan gøre ruderne pæne.

Ved at dele et opslag får andre mennesker set hvad man kan og hvor meget man arbejder. Det kan i sig selv være godt. For det drejer sig om, at folk kender til en. En anden ting man kan gøre er at få folk til at lave en anmeldelse. På trods af, at folk har haft en god oplevelse med ens ydelse, service eller produkt er det ikke sikkert, at de laver en anmeldelse. Når man udlodder præmien en vinduespudser solrød kan man derfor få folk til at anmelde det man laver. Så kan man have tal og statistik på hvorvidt folk er tilfredse. Det bedste i denne henseende er, hvis man også kan få folk til at lave en kommentar. Når potentielle kunder skal vælge deres næste produkt, service eller ydelse går de op i hvad andre har sagt. Hvis de læser en positiv kommentar, som de kan identificere sig med er de mere tilbøjelige til at købe dit produkt. Derfor kan det være en god ide at bede folk om at skrive noget kvalitativ tekst. Når præmien er så stor som at man kan få pudset vinduer af en vinduespudser solrød kan man også få folk til meget. I mindre konkurrencer er det måske ikke muligt at kræve så meget af folk, men i dette tilfælde kan man sagtens regne med at det er noget, som folk er interesserede i.

Brug vinduespudser solrød som motivation for nye kunder

Er man ikke så meget til konkurrencer er der også andre ting man kan gøre. Man kan give alle nye kunder et rigtig godt tilbud. Man kan nemlig sige til dem, at hvis de bliver kunder hos en kan de oveni få en gratis vinduespudsning af en vinduespudser solrød. Det kan gøre, at folk bliver kunder hos dig.

 

Er folk tilfredse med en vinduespudser solrød vil de med større sandsynlighed fortsætte med at blive kunder, kilde: https://www.a-polering.dk/